NOUTĂŢI
Matematica pentru o lume mai bună!
Având ca scop motivarea elevilor pentru învăţarea
matematicii și de a o îndrăgi mai mult, în anul școlar 2023-2024 în Școala
Gimnazială "Augustin Buzura" Copalnic Mănăștur s-a organizat proiectul local "Matematica
pentru o lume mai bună!".
Am avut în vedere trei activități principale, care s-au finalizat prin redactarea revistei matematice cu același nume:
1. 10 Ianuarie – Ziua Matematicii, Informaticii și Științelor naturii, ziua de naștere a lui Grigore Moisil - matematician și informatician român
2. 14 Martie - Ziua Internațională a Matematicii
3. 11 Aprilie – Ziua Educației Financiare
Pentru fiecare secțiune, cele mai frumoase lucrări pregătite de elevi au fost publicate în revista "Matematica pentru o lume mai bună", iar elevii au primit revista și diplomă de participare la activitatea proiectului.
Echipa de proiect a fost alcătuită din prof. Ioana Roman și prof. Raluca Moldovan, profesoare de matematică și d-na prof. Pop Marilena, profesor pentru învățământul primar.
Dragi copii și părinți,
Tabăra de vară organizată de YMCA Baia Mare în Copalnic Mănăștur a fost o experiență de neuitat, plină de aventură și învățare! Ne-am bucurat să avem alături copii ingenioși și entuziasmați care au participat activ la toate activitățile noastre.
Am avut parte de activități de dezvoltare intrapersonală, jocuri active și momente de creație care au adus zâmbete și bucurie pe fețele tuturor participanților. Voluntarii noștri dedicați au fost mereu alături pentru a ghida și încuraja copiii în fiecare moment al acestei aventuri.
Vă mulțumim tuturor pentru participare și abia așteptăm să ne revedem la următoarea tabără! Continuați să fiți la fel de curioși și dornici de noi experiențe!
Cu drag,
Echipa YMCA Baia Mare
Număr locuri libere pentru etapa a II-a - înscriere în învățământul primar
Documente necesare înscriere în învățământul preșcolar pentru anul școlar 2024-2025:
- Certificatul de naștere al copilului (copie şi original);
- Copie de pe actul de identitate al părinţilor;
- Actul de identitate original al părintelui care înscrie copilul;
- Certificat de căsătorie sau unde este cazul hotărâre de încredinţare a copilului – (copie și original);
- Adeverință medicală;
- Aviz epidemiologic.
Burse școlare
Din cei 86 de angajați ai Școlii Gimnaziale ,,Augustin Buzura" Copalnic Mănăștur, 59 sunt vaccinați cu cel puțin o doză împotriva COVID-19. Ponderea este 68,60%.
Rezultate finale Evaluare Națională 2021
IMPORTANȚA VACCINĂRII ANTICOVID-19
Soluționare situații excepționale de înscriere a copiilor în clasa pregătitoare
ÎNSCRIERE CLASA PREGĂTITOARE
Recomandare pentru înscriere în clasa pregătitoare
CALENDARUL ÎNSCRIERII ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR
METODOLOGIE DE ÎNSCRIERE A COPIILOR ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PRIMAR
COVID 19
ZIUA PORTILOR DESCHISE
Miercuri 4 martie 2020
Are loc între orele 10:00 - 12:00, în fiecare structură a Școlii Gimnaziale "Augustin Buzura" Copalnic-Mănăștur
Evaluarea psihosomatică a copiilor care nu au împlinit șase ani, pentru înscrierea în clasa pregătitoare, la cererea părinților, are loc în data de 4 martie 2020, începând cu ora 9:00, la sediul principal al Școlii Gimnaziale "Augustin Buzura" Copalnic-Mănăștur, nr. 24.
Stat de funcții 2019-2020
1 Septembrie 2018
Eveniment: ȘCOALA GIMNAZIALĂ COPALNIC-MĂNĂȘTUR
devine ȘCOALA GIMNAZIALĂ "AUGUSTIN BUZURA" COPALNIC-MĂNĂȘTUR
Nr.1296 din 26.08.2022
Aprobat în ședința Consiliului Administrație al
Școlii Gimnaziale "Augustin Buzuraˮ Copalnic Mănăștur
din data de 24.08.2022
ANUNŢ
CONCURS PENTRU OCUPAREA POSTULUI VACANT
- sofer -
- COMPARTIMENTUL: PERSONAL NEDIDACTIC -
În conformitate cu prevederile Hotărârii nr. 286 din 23 martie 2011 (*actualizată*) pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice,
Școala Gimnazială "Augustin Buzuraˮ Copalnic Mănăștur, anunță scoaterea la concurs a unui post de șofer- pe perioadă nedeterminată, cu normă întreagă, 1 normă - 40 ore/ săptămână.
Publicarea anunţului în:
- Monitorul Oficial- în data de 29.08.2022
- Ziarul ,,Național", în data de 29.08.2022
- Portalul: https://posturi.gov.ro , în data de 29.08.2022
- Site-ul școlii:https://scoalaaugustinbuzura.webnode.ro în data de 30.08.2022
- Sediul Școlii Gimnaziale "Augustin Buzuraˮ Copalnic Mănăștur , în data de 30.08.2022
Concursul va avea loc în data de:23.09.2022, ora 900, la sediul Școlii Gimnaziale "Augustin Buzuraˮ Copalnic Mănăștur, conform calendarului de desfăşurare a concursului.
Termenul de depunere a dosarelor este: 09.09.2022, ora 1200, la secretariatul şcolii.
Relaţii la telefon: 0262497046 sau la sediul instituţiei: LOC.COPALNIC MĂNĂȘTUR, Str. Principală, Nr.24, Jud. Maramureş.
Condiții generale:
a) să fie cetățean român, sau al altor state membre ale Uniunii Europene;
b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) să aibă vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) să aibă capacitate deplină de exercițiu;
e) să aibă o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau medicul de medicina muncii;
f) să îndeplinească condițiile medicale și psihologice necesare ocupării postului.
g)să nu fi fost condamnat/ă definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care l-ar face incompatibil/ă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiții specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale :
- studii: medii- minim școala profesională
- să aibă permis de conducere categoria ,,D"
- să aibă atestat profesional pentru transportul public de persoane în termen de valabilitate
- abilități de relaționare - comunicare cu întreg personalul unității de învățământ;
- abilități de muncă în echipă;
- disponibilitate de lucru peste orele de program;
- posedă card tahograf (sau dobândit în 2 luni după angajare);
- prezintă adeverința medicală emisă în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății, care atestă starea de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează;
- avizul psihologic eliberat de un cabinet avizat de Ministerul Transporturilor;
- vechime minimă ca și conducător auto profesionist- 2 ani;
- copia fișei de evaluare a performanțelor profesionale individuale sau recomandare de la ultimul loc de muncă vizată de conducătorul unității respective;
- cazier judiciar în original;
- posedă cunoștințe de mecanică auto;
- efectuează și alte sarcini trasate de către conducere, în limita capacității sale fizice și intelectuale și a programului de lucru;
- cunoștințe de legislație specifică locului de muncă;
- cunoștințe în domeniul Securității în muncă și PSI.
Dosarele se depun la sediul unității până în data 09.09.2022 ora 12.
Candidații vor prezenta la depunerea dosarului actele în original pentru a putea fi autentificate de comisie.
Nu se acceptă depunerea de dosare incomplete !
Fiecare candidat va depune dosarul la sediul unității, primind număr de înregistrare. Fiecare pagină va fi numerotată de la 1 la n .
În opisul dosarului vor fi înscrise:
- Expresia ,,Acest dosar conține un număr de... pagini numerotate de la 1 la n
- Data depunerii dosarului
- Numele și prenumele candidatului și semnătura
- Numele și prenumele persoanei care a preluat dosarul și semnătura.
Proba scrisă se va desfășura sub forma următoare:
- Test grilă cu subiecte de legislație rutieră, conduită preventivă, măsuri de prim ajutor, timpii de conducere și odihnă, reguli de transport în traficul național și internațional. (maxim 70 puncte)
- Evaluarea CV-ului (maxim 30 puncte).
Proba practică și interviul vor fi susținute doar de candidații care obțin minim 50 de puncte la proba scrisă.
Contestațiile se pot depune doar pentru proba scrisă în termen de 1/2 oră de la
afișarea rezultatelor . Rezolvarea contestațiilor se va realiza de către comisia de contestații în aceeași zi prin recorectarea testului candidatului în fața candidatului. Rezultatul contestației este definitiv.
Candidatul se consideră admis dacă a totalizat minim 60 puncte. Ocuparea postului se va face în ordine descrescătoare a punctajului total obținut.
Conducătorul auto care a obținut cel mai mare punctaj este considerat angajat începând cu data de .2022, încheindu-se contractul de muncă pe o perioadă nedeterminată. În perioada în care conducătorul auto nu efectuează transport cu elevii, va fi la dispoziția conducătorului unității, prestând alte sarcini specifice ce vor fi prevăzute în fișa postului.
Bibliografie:
- Constituția României
- OUG 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, republicată, așa cum a fost aprobată cu modificări și completări prin Legea 49/2006 (Codul rutier), publicată în M.OF. 670/03.08.2006;
- HG pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a Ordonanței de urgență a Guvernului nr 195/2002 privind circulația pe drumurile publice nr.1391/2006 publicată in M.OF. 876/26.10.2006;
- ORDONANȚA 17/2002 privind stabilirea perioadelor de conducere și a perioadelor de odihnă ale conducătorilor vehiculelor care efectuează transport rutier național;
- OG. 37/2007 cu modificările ulterioare;
- OG 21/2009;
- Legea 52 / 2010;
- Legea nr.1/2011 - legea educației naționale - art.105;
- Regulamentul privind modul de utilizare al microbuzului de transport școlar din județul Maramureș nr.4070/04.10.2013.
Etapele şi probele de concurs:
ETAPA I - Înscrierea şi selecţia dosarelor de înscriere.
ETAPA a II-a - Proba scrisă, proba practică și interviul - la sediul şcolii, conform calendarului de desfăşurare a concursului.
Pentru probele concursului, punctajele se stabilesc după cum urmează:
a) pentru proba scrisă- punctajul este de minim 50 de puncte și maximum 100 de puncte;
b) pentru proba practică- punctajul este de minim 50 de puncte și maximum 100 de puncte;
c)interviul- punctajul este de minim 50 de puncte și maximum 100 de puncte
Sunt declaraţi admişi la proba scrisă, proba practică și interviu, candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte.
Prezenţa la următoarea etapă se poate face numai dacă candidatul este admis la etapa precedentă [art.18(3 ), SECŢIUNEA1, CAP.II din H.G. nr. 286/ 23.03.2011 (*actualizat*)].
Dosarul de concurs:
Dosarul de concurs va conţine următoarele documente:
- Opis.
- Cererea de înscriere la concurs adresată directorului Școlii Gimnaziale "Augustin Buzuraˮ Copalnic Mănăștur
- Copia actului de identitate.
- Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului., permis de conducere categoria D , atestat transport persoane
- Carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/ sau în specialitatea studiilor, în copie, daca-i cazul
- Cazierul judiciar în original.
- Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către unităţile sanitare abilitate.-medicina muncii
Notă: Adeverinţa care atestă starea de sănătate va conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
- Curriculum vitae.
- Recomandare de la ultimele locuri de muncă vizate de conducătorii unităților respective.
PROBA SCRISĂ
Proba scrisă va consta în testarea cunoştinţelor teoretice ale candidatului în vederea ocupării postului temporar vacant.
PROBA PRACTICĂ
Proba practică va consta în testarea abilităților și aptitudinilor practice ale candidatului în vederea ocupării postului temporar vacant.
Proba practică se va desfășura pe baza unui plan stabilit de comisia de concurs, care va include următoarele criterii de evaluare:
a) capacitatea de adaptare;
b) capacitatea de gestionare a situațiilor dificile;
c) îndemânare și abilitate în realizarea cerințelor practice;
d) capacitatea de comunicare;
e) capacitatea de gestionare a resurselor alocate pentru desfășurarea probei practice.
PROBA DE INTERVIU
Proba interviului poate fi susținută numai de acei concurenți care au promovat proba scrisă și proba practică. Interviul se realizează conform planului de interviu întocmit de comisia de concurs în ziua desfășurării acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare.
Criterii de evaluare:
• Abilități și cunoștințe impuse de funcție
• Capacitatea de analiză și sinteză
• Motivația candidatului
• Comportamentul în situații de criză
• Inițiativă și creativitate
CALENDARUL DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA POSTULUI
DE 1 NORMĂ ȘOFER
Depunerea dosarelor: 30.08.2022-09.09.2022, ora 1200, la secretariatul şcolii.
Selecția dosarelor : 12.09.2022.
Afişarea rezultatelor selectării dosarelor de înscriere: 12.09.2022, ORA 15
Depunerea contestațiilor cu privire la selecția dosarelor:12.09.2022, între orele 1500-1600, la secretariatul şcolii
Analiza contestațiilor și afișarea rezultatelor contestațiilor depuse pentru selecția dosarelor: 13.09. 2022
Proba scrisă: 23.09.2022, ora 900.
Afișarea rezultatelor obținute la proba scrisă: 23.09.2022, ora 1100.
Depunerea contestațiilor la proba scrisă: 23.09.2022, între orele 1100-1130, la secretariatul școlii.
Rezolvarea contestațiilor la proba scrisă și afișarea rezultatelor contestațiilor la proba scrisă: 23.09.2022, între orele 1130-1200.
Proba practică+interviu: 23.09.2022, ora 1200.
Afișarea rezultatelor obținute la proba practică: 23.09.2022, ora 1500.
Afișarea rezultatelor finale: 23.09.2022, ora 1600.
- Relații suplimentare la sediul Școlii Gimnaziale "Augustin Buzuraˮ Copalnic Mănăștur
- Str. Principală , nr. 24, Jud. Maramureș, telefon: 0262497046/0720532938
- Angajator: Școala Gimnazială "Augustin Buzuraˮ Copalnic Mănăștur
Tip angajator: Instituții locale
Categoria postului: Funcție contractuală
Județ: Maramureș
Tipul postului: Permanent
Compartimentul: Nedidactic
Nivelul postului: Funcțiede execuție
AFIŞAT AZI, 30.08.2022
Director,
Prof. POP IOAN